שיווק ירקות למסעדות

אם ננסה לדמיין את חיינו ללא הפירות אשר מעניקים להם צבע וטעם, סביר להניח שלא נצליח. קשה מאוד לחיות ללא התוצרת החקלאית הזו והמציאות מוכיחה שגם הרבה פחות בריא. אין דבר טוב יותר מפרי המסופק בתוצרתו הטבעית, עם כמות חומרי הדברה מזערית ביותר. את הפירות אנחנו נוהגים לקבל ע"י מגדלים חקלאיים, אשר משווקים אותם בעצמם לספקים ברחבי הארץ או שמעמידים מישהו אשר עושה זאת עבורם. ספק טוב יעמוד בדרישה של לקוחותיו לספק תוצרת פרי ברמה גבוהה על פי הכמות שהוזמנה. פרי השדה עובד בכפוף להנחיות של מועצת הצמחים ודואג בשותף לפירות בדרגת איכות גבוהה. למען הלקוח הסופי פרי השדה שיווק פירות וירקות סיטונאי פועלת כבר תקופה רבה לריצוי לקוחות בתחום הפירות. אספקה של פירות על ידה נעשית עבור לקוחות, אשר נדרשים לספק אותם לצרכנים סופיים. לקוחות אלו הם: מסעדות, בתי קפה ובתי מלון, שאחראיות לספק כמויות גבוהות מדי יום. הפירות המסופקים חייבים לעמוד במבחן הטריות ורק כך יועילו לרכישה חוזרת של לקוחות. מועצת הצמחים מפעילה בתוכה את אגף הפירות אשר אחראי לכך שבכל הקשור לפרי נקבל את התוצאה הגבוהה ביותר. בכל יום עמלים לפתח זנים חדשים של פירות, אשר יגוונו את השוק הישראלי. המסקנה הייתה למזער את תחום ההשבחה שהינו יקר יותר מהפיתוח הספציפי. מומחים בלעשות לכם טוב שיווק פירות טוב ויעיל בעבור כולם. באגף הפירות עושים את המיטב בכדי להבטיח תוצרת איכותית ולשם כך פועלת למזער שימוש בחומרי הדברה בכמויות גבוהות. השימוש בחומרי הדברה מזיק לבריאותנו ולכן צריך למצוא את הפתרונות הידידותיים ביותר לסביבה. על המחשבה כיצד יהיה למזער נזקים באמצעות חומרי הדברה ובכדי שלא לגרום לתוצרת להיעלם ע"י כרסום של מזיקים, מממנים באגף מחקרים אשר יועילו במיוחד עבור מטרה זו. השימוש בחומרי הדברה אמנם הכרחי ליצירת תוצרת באיכות גבוהה, אך מן הראוי שישתמשו בו ברמה המזערית ביותר. עוזרים להם להתקיים באגף הפירות מודעים לעסק הכלכלי של המגדלים ולכן דואגים לבטח אותם גם במקרה של אסונות טבע. בסופו של דבר מדובר בעסק כלכלי שמטרתו רווח וביטוח כלכלי בהחלט יסייע להם להתקיים בצורה מכובדת.